Ruilen en retour

1. Retourneren en 14 dagen recht op zicht

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij LUMZ. Bent u toch niet helemaal tevreden over het product? Geen probleem! U kunt het product binnen 14 dagen kosteloos retourneren of omruilen. U dient het binen 14 dagen aan ons te melden dat uw het meubel retour wilt sturen. Hierna heeft u nog 14 dagen de tijd om het product ter retourneren. Het product zal afgehaald worden door onze koerier. Bij retournering storten wij het totale aankoopbedrag terug op uw rekening. De verzendkosten en kosten voor retour zal LUMZ dan ook betalen.

Hoe gaat dit in zijn werk?

- Onze transporteur zal telefonisch een afspraak met u maken om het product bij u op te halen of om te ruilen.
- U kunt het product alleen retourneren of omruilen indien u het in de originele verpakking teruggeeft.
- Heeft u gekozen voor montage? Dan worden de montagekosten en 50 euro extra bij u in rekening gebracht. Het resterende bedrag wordt teruggestort op uw rekening.
- Het terugstorten van het aankoopbedrag zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen zeven kalenderdagen na het retourzenden van het artikel plaatsvinden.

Het aanmelden van een artikel voor retourneren kunt u doen door een mail te sturen naar [email protected] Dit geldt ook voor het annuleren van orders voordat u het artikel hebt ontvangen. Vermeldt u bij annulering of retournering altijd het bestelnummer. U kunt hiervoor ook dit formulier gebruiken. Klik hier
 

2. Defect artikel

LUMZ.nl biedt de beste kwaliteit tegen de scherpste prijzen. Mocht het toch voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is, dan zullen wij voor een snelle afhandeling zorgen, zodat u weer tevreden bent.

U kunt een email sturen naar [email protected] Vermeldt duidelijk uw ordernummer in het onderwerp en geeft u aan wat het defect is met een duidelijke klachtomschrijving en voorzien van digitale foto's. Eventueel kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice 088-0 222 777 (7 dagen per week van 9-19 uur).
 

3. Garantieperiode

Bij LUMZ.nl is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. Daarnaast gelden voor bepaalde artikelen ook de fabrieksgaranties.

4. Klacht indienen

Mochten er onverhoopt klachten zijn over onze artikelen of service, dan kunt u deze doorgeven per mail of bellen naar onze klantenservice. U kunt mailen naar [email protected] Graag ontvangen wij in deze mail uw ordernummer (indien van toepassing) en uw contactgegevens. Mocht u de voorkeur geven aan telefonische communicatie, dan kunt u onze klantenservice bereiken op 088-0 222 777 (7 dagen per week bereikbaar van 9-19 uur). U ontvangt binnen 1 werkdag een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Mocht u niet tevreden zijn over de oplossing van uw klacht bij LUMZ, dan kunt u een klacht indienen bij Geschillencommissie Thuiswinkel of Europese ODR (Online Dispute Resolution)