1. Bestelling plaatsen
Een bestelling plaatsen bij LUMZ.nl gaat eenvoudig, snel en gemakkelijk. Hieronder wordt in stappen uitgelegd hoe u een bestelling kunt plaatsen bij LUMZ.nl:
1. Artikel selecteren
Als u op de productpagina bent en het artikel wilt kopen kunt u op de knop 'In winkelwagen' klikken. Vergeet hierbij niet eventuele opties te selecteren.
2. Winkelwagen
Als u op de knop 'In winkelwagen' heeft geklikt komt u automatisch in de winkelwagen terecht. Hier heeft u een overzicht van de artikelen die in de winkelwagen zitten. Om een artikel uit de winkelwagen te verwijderen kunt u op de knop 'verwijderen' klikken. Om het aantal van een artikel te wijzigen kunt u de groene plus of min gebruiken. Als u een kortingscode of cadeaubon heeft kunt u die op deze pagina invullen. Klik hiervoor op de naam 'kortingsbon of cadeaubon gebruiken'. Er komt dan een invulscherm tevoorschijn. Vul de code in en druk op 'toepassen'. Het te betalen bedrag ziet u gelijk wijzigen in de winkelwagen. Als de de juiste artikelen in de winkelwagen zitten kunt u rechtsonder op de knop ‘bestel nu’ klikken.
3. Afrekenpagina (1)
Nadat u op de knop ‘bestel nu’ heeft geklikt komt u op de afrekenpagina terecht. Dit is een beveiligde pagina waar u al uw gegevens in kunt vullen die wij nodig hebben om uw bestelling te kunnen verwerken. Hier kunt u ook de verzendmethode en betaalmethode selecteren. Een eventuele opmerking kunt u plaatsen in het opmerkingenvak. Onder het kopje ‘Uw bestelling’ ziet u exact welke artikelen u gaat bestellen. Nadat u alles heeft ingevuld en gecontroleerd dient u rechtsonder aan te vinken dat u uw bestelling heeft gecontroleerd en dat u de algemene voorwaarden accepteert. Daarna klikt u rechtsonderin op ‘volgende stap’.
4. Afrekenpagina (2)
Afhankelijk van de betaalmethode die u heeft geselecteerd komt u nu op een tweede pagina terecht van het afrekentraject. Als u voor iDeal, Mistercash, Maestro, MasterCard of Visa hebt gekozen komt u op een pagina terecht met een korte samenvatting van uw bestelling en onderin kunt u op het icoontje klikken van de gewenste betaalmethode. U komt dan op een pagina van Multisafepay terecht, waar u uw verdere gegevens kunt invullen voor betaling. Heeft u gekozen voor vooruitbetalen of pinnen bij aflevering, dan ziet u op de tweede afrekenpagina bovenin een korte samenvatting van uw bestelling. Als u hierna op de knop ‘Plaats bestelling klikt’, dan is uw order definitief.
5. Bevestigings e-mail
Nadat u uw order heeft ingevoerd ontvangt u altijd binnen vijf minuten een bevestigingsmail op het door u opgegeven mailadres.
- Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief btw.
- Ik heb een andere vraag
Als je vraag over bestellen er niet bij staat kun je contact opnemen met onze klantenservice.
2. Bevestigingsemail
U ontvangt altijd een bevestigingsemail binnen enkele minuten als u een bestelling heeft geplaatst bij LUMZ.nl. In uw bevestigingsmail staan de gegevens uit uw bestelling.
- Heeft u de bevestigingsemail niet ontvangen?
Wanneer u uw bevestigingsmail niet ontvangt dan kan dit komen door een niet correct ingevuld e-mailadres. Het kan ook aan uw spamfilter liggen, controleer hiervoor u spambox. U kunt ook gelijk contact opnemen met ons en wij zullen u order bevestigen. Neem hiervoor contact op via mail ([email protected]) of per telefoon (088-0222777).
- Wilt u uw emailadres wijzigen?
Uw emailadres kunt u gemakkelijk wijzigen in uw account. U dient eerst in te loggen voordat u uw gegevens kunt veranderen. Dit kunt u doen door rechtsboven op de pagina te klikken op ‘mijn account’. Na het wijzigen van uw gegevens zullen uw nieuwe gegevens direct in uw account te zien zijn.
3. Annuleren of wijzigen bestelling
Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren nadat u uw bevestigingsemail heeft ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kunt u doen via email ([email protected]) of telefoon (088-0222777). Houdt hierbij wel uw bestellingnummer bij de hand die in uw bestellingbevestiging staat zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen. Wilt u uw bestelling annuleren en heeft u al betaald? Als u uw bestelling nog niet ontvangen heeft, dan betalen wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen aan u terug.
4. Wat houdt de laagste prijsgarantie in en onder welke voorwaarden geldt de laagste prijsgarantie?
Mocht u (tot 7 dagen na aankoop) een lagere prijs zien voor één van onze artikelen bij een andere aanbieder die gevestigd is in Nederland, dan betalen wij u het verschil terug! Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:
1. De verkoopprijzen van de andere partij dienen inclusief verzendkosten te zijn, aangezien LUMZ.nl gratis verzending boven 50 euro aanbiedt;
2. De winkel dient in Nederland gevestigd en in het handelsregister (KVK) geregistreerd te zijn;
3. Geldig op het gehele assortiment van LUMZ.nl
4. Per order wordt een maximum 25% van het totale orderbedrag teruggeven.
- Hoe kunt u aanspraak maken op de laagste prijsgarantie bij LUMZ.nl?
Als u een mail stuurt naar [email protected] voor of binnen 7 dagen na aankoop bij LUMZ.nl zullen wij deze prijzen controleren. Er wordt door ons binnen 24 uur gereageerd op uw aanvraag.
Wij zijn er van overtuigd dat wij al onze designmeubels tegen scherpe prijzen aanbieden! Mocht u hier over twijfelen, dan dagen wij u uit om een goedkopere prijs te vinden dan wij aanbieden. Dit geldt voor ons gehele assortiment.
5. Kortingscode
Uw kortingscode of cadeaubon kunt u inwisselen tijdens het afrekenen van het artikel op LUMZ.nl. Als u op de winkelwagen klikt, dan ziet u onder het artikel ‘Cadeaubon gebruiken’ of ‘kortingsbon gebruiken’. Als u hier op klikt, dan komt er een invoerveld waar u de code kunt invullen. Vul de code in en druk op toepassen. Het te betalen bedrag ziet u gelijk wijzigen in de winkelwagen.